ГДЕ КУПИТЬ
СДЕЛАНО<br> В РОССИИ СДЕЛАНО
В РОССИИ

Санкт — Петербург — Псков — Пустошка — Невель М-20 федералды автожолын Беларусь Республикасымен шекараға дейін 31 — 54 км жер телімінде қайта құру

  • Примененный материал: Геоспан ТН
  • Задача: реконструкция дороги
z

Жоба бойынша жұмыс құжаттамасын әзірлеу кезінде "ГЕО-ПРОЕКТ" институты проблемалық жер телімін анықтады, жер телімінiн негізінде автожол үйіндісінің негізі ретінде жарамсыз болып табылатын қуаты 3,0 - 4,1 м әлсіз және қатты ыдыраған, ылғалды және суға қаныққан шымтезек табылды.

Проблемалық жер телімінiн есептік талдауын (КҚ 77 — КҚ 87) "ВАД" АҚ жол-құрылыс компаниясының жобалау бөлімі PLAXIS геотехникалық есеп айырысу бағдарламасында үйінді ГЕКСА инженерлерінің қатысуымен орындады. Жауын- шашын мен шоғырлану мерзімдерін, негіздің тұрақтылығын, үйінді беткейлерінің тұрақтылығын талдау нәтижесінде кенептерді көлденең бағытта биіктігі 1 м жабық қысқыш түрінде төсеп, шымтезекті толық ауыстыра отырып (4 м-ге дейін) "Геоспан ТН-80" тоқылған геотекстильмен үйінді негізін нығайту туралы шешім

Жобалық шешімді қолдану нәтижесінде үйіндінің төменгі бөлігіндегі қаттылық жоғарылап, үйіндінің осі мен көлденең қимасының шетіндегі шөгінділер айырмасы, инженерлік-геологиялық жағдайлардың гетерогенділігімен байланысты деформацияның біркелкі разстігі төмендеді; шоғырландыру кезеңі қысқарды.

Сурет.9. PLAXIS бағдарламасында орындалған негіздегі "Геоспан ТН-80" шымтезек пен армогрунт қысқышын ауыстыра отырып, үйінді деформацияларының есептік моделі, мм

Сурет.10. Жұмыс жер телімінде фотосуреті (Тамыз 2014)

Сделать заказ