Жоба бойынша жұмыс құжаттамасын әзірлеу кезінде "ГЕО-ПРОЕКТ" институты проблемалық жер телімін анықтады, жер телімінiн негізінде автожол үйіндісінің негізі ретінде жарамсыз болып табылатын қуаты 3,0 - 4,1 м әлсіз және қатты ыдыраған, ылғалды және суға қаныққан шымтезек табылды.
Проблемалық жер телімінiн есептік талдауын (КҚ 77 — КҚ 87) "ВАД" АҚ жол-құрылыс компаниясының жобалау бөлімі PLAXIS геотехникалық есеп айырысу бағдарламасында үйінді ГЕКСА инженерлерінің қатысуымен орындады. Жауын- шашын мен шоғырлану мерзімдерін, негіздің тұрақтылығын, үйінді беткейлерінің тұрақтылығын талдау нәтижесінде кенептерді көлденең бағытта биіктігі 1 м жабық қысқыш түрінде төсеп, шымтезекті толық ауыстыра отырып (4 м-ге дейін) "Геоспан ТН-80" тоқылған геотекстильмен үйінді негізін нығайту туралы шешім
Жобалық шешімді қолдану нәтижесінде үйіндінің төменгі бөлігіндегі қаттылық жоғарылап, үйіндінің осі мен көлденең қимасының шетіндегі шөгінділер айырмасы, инженерлік-геологиялық жағдайлардың гетерогенділігімен байланысты деформацияның біркелкі разстігі төмендеді; шоғырландыру кезеңі қысқарды.
Сурет.9. PLAXIS бағдарламасында орындалған негіздегі "Геоспан ТН-80" шымтезек пен армогрунт қысқышын ауыстыра отырып, үйінді деформацияларының есептік моделі, мм
Сурет.10. Жұмыс жер телімінде фотосуреті (Тамыз 2014)