ГДЕ КУПИТЬ
СДЕЛАНО<br> В РОССИИ СДЕЛАНО
В РОССИИ

Жаңа Усмани мен Рогачевканы айналып өту үшін 517 - 544 км және Лосев пен Павловскіні айналып өту үшін 633 -715 км жер телімінде М-4 "Дон" магистралін салу

  • Примененный материал: Геоспан ТН
  • Задача: әлсіз топырақтары бар проблемалық учаскеде армогрунт геоплатформасын құру
z

"ГИПРОДОРНИИ" ААҚ-ның Воронеж филиалының жобалау институты жол киімдерінің құрылымында қиыршық тас пен құмды қабаттың шекарасында полипропилен жіптерінен немесе аналогтан жасалған" Геоспан ТН-40 " тоқылған геотекстильден қорғаныс-берiк қабатты қамтамасыз етеді. Жол киімінің конструкциясы (асфальтбетон— 5+6+12 С-6 — 40 см қоспасынан жасалған көтергіш негіз, "Геоспан ТН-40" қорғаныш-берiк қабаты, орташа ірі құмнан жасалған негіздің қосымша қабаты — 50 см, жер төсемінің топырағы-ұсақ құм) қабылданған жобалық деректер кезінде бір өлшемге сәйкес келеді 218.046-01, бұл CREDO РАДОН бағдарламасында жол киімдерінің орындалған есептеулерімен расталады.

Берiк әсердің әсерін есептеу 18603495.008-2013 "Геоспан ТН "маркалы тоқылған Геотекстиль" СТО 18603495.008-2013 сәйкес берiк коэффициенттерін енгізумен орындалды. "РОСДОРНИИ "ФМУ мамандарымен бірлесіп әзірленген"жол құрылысында қолдану бойынша ұсыныстар". ОДМ әдістемесі бойынша "Союздпроект" ААҚ институтының тексеру есептері 218.5-002-2008 қабылданған дизайн Федералды жол нысандарында жол киімдерін жобалау тәжірибесіне сәйкес келетіндігін растады.

Сурет.6. CREDO РАДОН бағдарламасындағы жол киімдерін есептеу

Геосинтетикалық материалдың түрі мен маркасын таңдау кезінде жол төсемінің төменгі қабаттарында қорғаныс және берiк қабаттар ретінде қолданылатын әртүрлі материалдарға салыстырмалы талдау жүргізілді (кесте).

Геоматериалдың атауы және маркасы

ИП-250

Канвалан тоқыма емес геотекстиль

Тоқылған геотекстиль Геоспан ТН-40

СД-40 типті геотор

1

Шикізат

ПП ПП ПП
2

OДM геоматериалының мақсаты мен қызметі 

218.2.046-2014

(А - арматура + Р — бөлу)

Қорғанысқабаты

(Р)

Қорғаныс-арматуралық

(А+Р)

Арматуралық қабат

(А)

3

Берiкқәсер, жолкиімінің төменгі қабаттарының қалыңдығын оңтайландыру мүмкіндігі

Жоқ

Есептеу арқылыанықталады

Есептеу арқылыанықталады

4

Беріктіккөрсеткіштері:

  • созылу күші
  • салыстырмалыұзарту

14 кН/м
≥100%

40 кН/м
≤15%
40 кН/м
≤15%
5

Жол стандарттары бойынша беріктік көрсеткіштеріне қойылатын талаптар:

  • созылу күші
  • салыстырмалы ұзарту

МЕМСТ Р 56419

МЕМСТ Р 56338
≥30 кН/м
≤20%

МЕМСТ Р 56338
≥30 кН/м
≤20%
6

Технология (материалдың кенептеріне техника кіре отырып құрылыс)

Рұқсат етілмейді

Рұқсат етіледі

Мүмкін

0-40 фракциясының с-6 ЖГПС шекарасындағы қорғаныс-арматуралық қабат және жол төсемінің түбіндегі құмды қабат ретінде аралас функцияны орындайтын (арматуралау + бөлу) геосинтетикалық материалдарды қолдану ұсынылады.

Қарастырылып отырған жағдайда тоқыма емес геотекстильден жасалған қосымша субстратсыз геоторлар қабаттардың тиімді бөлінуін қамтамасыз етпейді.

Қорғаныш-арматуралық қабат сапасының негізгі көрсеткіштеріне қойылатын талаптар қолданыстағы стандарттармен айқындалады:

  • МЕМСТ Р 56338-2015 " жалпыға ортақ пайдаланылатын автомобиль жолдары. Жол төсемі негізінің төменгі қабаттарын нығайтуға арналған геосинтетикалық материалдар. Техникалық талаптар".

  • СП 34.13330.2012 (2-кесте-геосинтетикалық материалдардың қолдану саласына байланысты техникалық сипаттамалары бойынша ұсыныстар).

2014 жылдың маусымынан 2016 жылға дейін "Транстроймеханизация" ЖШҚ 517- 544 км жер телімінде , 2018 жылдан 2019 жылға дейін 633 км 715 учаскесінде жол киімдерінің қабаттарын орнату бойынша құрылыс жұмыстары жүргізілді. "Геоспан ТН- 40" және "Геоспан ТН-50" жеткізілген және төселген материалдардың жиынтық көлемі 2 000 000 м2 астам құрайды.

Объектіге жеткізілетін "Геоспан" геотекстильдерінің кіріс бақылауы орамдарды таңбалау, сапа паспорты және әрбір партияның жобалық құжаттама талаптарына сәйкестігіне зертханалық сынақтар хаттамасына сәйкес жүргізілді (сапа паспортының үлгісі және сынақ хаттамасы «Д» қосымшасында қамтылған).

Сурет.7. Жұмыс объектісінің фотосуреті (Қыркүйек 2014)

Сделать заказ