ГДЕ КУПИТЬ
СДЕЛАНО<br> В РОССИИ СДЕЛАНО
В РОССИИ

25 октября 2021

Марков В. О. - Гекса инжинирингтік орталығының басшысы

Геоспан: жеті сәттілік тарихы

"Геоспан" ТМ материалдары "Гекса" МК тәжірибесінде аймақтық және қалалық 500 және 60-тан астам федералды негіздерді күшейту үшін жол құрылымдарында қолданылады, ал бірқатар аймақтарда мұндай жол құрылымдары онжылдықта жұмыс істегені дәлелденген типтік ретінде қабылданады.

Әлсіз топырақтарда үйінділер салу және армогрунт құрылымын негіздеу мәселелерін шешу үшін біздің инженерлер жер төсемінің тұрақтылығы мен тұрақтылығын, үйіндінің жауын-шашыны мен деформациясын және оның шоғырлану мерзімін, соның ішінде әлсіз топырақты толық және ішінара ауыстыруды есептейді. Есептеу нәтижелері бойынша нығайтудың оңтайлы нұсқасы және жұмыс технологиясы анықталады, мысалы:

  • Жеткілікті жүк көтергіштігі жоқ әлсіз топырақты ауыстыру;

  • Армогрунт қысқышының немесе геотплатформаның түрі бойынша үйінді негізін арматуралау;

  • Үйіндінің кейінгі жауын-шашынының алдын алу үшін тиеу;

  • Тік дренаж (тік дренаждық элементтерді батпақты жерге басу);

  • Икемді геосинтетикалық грильмен қадалардағы үйінділер;

  • 1:1-ден астам тік беткейлерді, армогрунт құрылыстарын, тіреу қабырғаларын нығайту.

Мұндай инженерлік тәсіл арматуралық геоматериалдарды дұрыс қолдануға және дәстүрлі жол-құрылыс материалдарын қабылдау көлемін қысқартудан және жол құрылымының пайдалану сенімділігі мен қызмет ету мерзімін арттырудан тұратын экономикалық нәтиже алуға сенімділік береді.

Күрделі инженерлік-геологиялық жағдайларда арматуралық геоматериалдарды қолданудың сәтті мысалдарын қарастырыңыз.

Мәскеуден Санкт-Петербургке дейінгі М - 10 "Россия" федералды автожолынан Зеленоград қаласының маңында Мәскеу - Санкт-Петербург жедел жолына кіреберіс салу

Армирующая геоплатформа, М-10 подъезд к Зеленограду

"Союздорпроект" ААҚ жобалау институты әлсіз топырақтары бар проблемалық жер

телімінде армогрунт геоплатформасын (5-15м, E=0,45 МПа айнымалы тереңдіктегі линза түріндегі сұр түсті сазды сұйық пластикті тұнба) пайдалануды көздейді.

Геоплатформаның құрамында жоғары беріктігі бар Геоспан ТН-80 геоспан тоқылған геотекстильдің қысқышында 30/20 Геоспан ОРП көлемді геоспан торы қолданылған. Армогрунт геоплатформасының проблемалық учаскесі мен техникалық- экономикалық тиімділігінің есептік талдауын инженерлер PLAXIS геотехникалық есептеу бағдарламасында (ақырлы элементтер әдісімен әлсіз негіздерде үйінділердің армогрунт конструкцияларын модельдеу) орындады.

Армогрунт үйіндісін есептеу нәтижелері көрсетті:

  • жауын-шашын мәндерін нығайтусыз үйінді жауын-шашынымен салыстырғанда 56 см-ге (54%) төмендету және деформацияның біркелкі снижениестігін төмендету;

  • беткейлердің тұрақтылық коэффициентін арттыру бұта = 1,18 дейін бұта=1,72 қажетті Ктр мәнімен.=1,3. "Геоспан" материалдары бар геоплатформаны қолдана отырып, армогрунт үйіндісінің тұрақтылығы 35 қормен қамтамасыз етіледі%;

  • шоғырландыру мерзімдерін 44% - ға қысқарту.

М-20 Санкт-Петербург Федералды автожолын Беларусь Республикасымен шекараға дейін қайта құру, айналма жол Гатчина, лениннрад облысы

М-20 обход Гатчины

Жоба бойынша жұмыс құжаттамасын әзірлеу кезінде "Гео-Проект" Институты проблемалық жер телімінде анықтады. Жер телімінде негізінде әлсіз және қатты ыдыраған, қуаты 3,0 - 4,1 м ылғалды және суға қаныққан шымтезек табылды, ол автожол үйіндісінің негізі ретінде жарамсыз және E=4 МПа-ға тең деформация модулі бар жұмсақ пластикалық саздақтың астыңғы қабаты.

Проблемалық жер телімін есептік талдауын (ПК77-ПК87) "Гекса" МК инженерлері "ВАД" АҚ жобалау бөлімімен бірлесіп орындады. Үйінді жауын-шашынының есептеулерін және шоғырлану мерзімдерін, негіздің тұрақтылығын талдау негізінде биіктігі 1 м тұйық қапсырма түрінде көлденең бағытта сүлгілерді төсеп және шымтезекті толық ауыстыра отырып (4 м дейін) геоспан ТН-80 тоқылған геотекстильмен үйінді негізін нығайту туралы шешім қабылданды.

Жобалық шешімді қолдану нәтижесінде үйіндінің төменгі бөлігіндегі қаттылық жоғарылап, деформацияның біркелкі снизстігі төмендеді, байланысты инженерлік- геологиялық жағдайлардың гетерогенділігі және шоғырлану кезеңі қысқарды.

Белгород облысындағы Белгород-Павловск автомобиль жолын қайта жаңарту

Қайта құру жобасында әлсіз негізі бар проблемалы жер телімінде

(5 МПа-дан төмен деформация модулі бар топырақтар) автомобиль жолының жер төсемін салу көзделген, ол су қаныққан күйдегі деформация модулі E=1,4 МПа болатын әртүрлі қуаттылықтағы жұмсақ пластикті, сұйық пластикті саздақтармен ұсынылған. Сонымен қатар, инженерлік-геологиялық жағдайлар жер асты суларының жоғары деңгейімен және қамтамасыз етілмеген дренажбен қиындайды-үйінділерді жер үсті және жер асты суларымен су басу. Сонымен қатар, қолданыстағы және орналастырылған жер төсемінің контактісі бойынша әлсіреу аймағының болуын ескере отырып, үйіндінің тұрақтылығын қамтамасыз ету қажет болды; әлсіз негіздегі ықтимал деформацияларға байланысты түйісу аймағын күшейту.

СП 34.113330.2012 7.44 - тармағына сәйкес әлсіз негіздегі үйінділерді орнату кезінде негізде әлсіз топырақты пайдалану мүмкіндігін қамтамасыз ететін есептеулермен негізделген арнайы іс - шараларды тағайындау керек-үйінділерді тоқылған геосинтетикалық материалдармен нығайту. Әрбір учаске үшін жер төсемінің жалпы тұрақтылығын есептеу, үйіндінің жауын-шашыны мен деформациясын және оның шоғырлану мерзімін есептеу, оның ішінде үйіндінің кейінгі жауын-шашынының алдын алу үшін әлсіз топырақты ішінара ауыстыру және тиеу арқылы орындалды.

Есептеулер CREDO көлбеу, шөгінді және GEO-5 бағдарламаларында аналитикалық әдістермен де, PLAXIS бағдарламасындағы ақырлы элементтер әдісімен сандық талдаумен де жүзеге асырылады. Армогрунт конструкцияларына арналған геосинтетикалық материалдың маркасы мен түрі жеке факторлардың қасиеттерінің нашарлауына (зақымдану, сусымалы, аязға төзімділік, ультракүлгін және химиялық төзімділік) әсерін ескеретін коэффициенттерді ескере отырып, қажетті беріктікті есептеу үшін таңдалды.

Есептеу нәтижелері бойынша нығайтудың оңтайлы нұсқалары, геоматериалдың беріктік сипаттамалары және жұмыс технологиясы таңдалды:

  • Арматуралау мен бөлудің (А+Б) аралас функциясын орындайтын Геоспан ТН-80 маркалы тоқылған полипропиленді геотекстильден жасалған армогрундты қапсырма түрі бойынша әлсіз топырақты алмастырмай үйінді негізін арматуралау. Бұл үйіндінің төменгі бөлігінің қаттылығын арттыруға және осьтің бойындағы және көлденең қиманың шетіндегі шөгінділердің айырмашылығын азайтуға мүмкіндік берді, бұл шоғырлану уақытын қысқартты (армонаспаның шоғырлану кезеңі 0,9 xUTP дәрежесіне дейін 6 айды құрады);

  • 1:1,5-тен 1:1-ге дейінгі беткейлердің тіктігі бар учаскелерде үйінді денесін арматуралау талап етілетін бұта=1,3 қабат жоғары беріктігі бар полиэфирлі Геоспан ГЕОСПАН ТНПЭ-300, созылу беріктігі бойлық бағытта 300 кН/м.

Иркутск облысындағы Новосибирск-Кемерово- Иркутск км 1375- км 1379 "Сібір" Р - 255 автомобиль жолын күрделі жөндеу

Армогрунтовая обойма, Р-255 в Иркутской области

Әлсіз негізі бар қазбаның осы бөлігінде қолданыстағы жер төсемінің деформациясы байқалды. Бұл жабынның жарылуына және оның мерзімінен бұрын бұзылуына әкелді. "МК Индор" ЖАҚ (Иркутск қ.) жобалау ұйымы топырақты ауыстыру құрылғысын және әлсіз топырақты қазу учаскесінде жұмыс қабатын орнатуды көздейді. Ауыстыру жұмыс қабатының түбінен 1 метр тереңдікте "клиптегі топырақ"сияқты тас топырақпен жүргізілді. Армогрунт қыстырғышының геосинтетикалық материалы ретінде ТН-80 геоспанының арматуралық тоқылған геотекстильдері қабылданды. Осы учаскедегі құрылыс жұмыстарын "Братскдорстрой" ЖАҚ 2014 жылдың маусымынан бастап орындады.

Армогрунт қысқышын қолдану құрылымның беріктігінің есептік көрсеткіштерін арттыруға мүмкіндік берді, бұл болашақта жөндеуаралық пайдалану мерзімдерін арттыруы керек.

Жаңа Усмани мен Рогачевканы айналып өту үшін км 517-км 544 және Лосев пен Павловскіні айналып өту үшін км 633 - км 715 жер телімінде М - 4 "Дон" магистралін салу, Воронеж облысы

"Гипродорнии" ААҚ-ның Воронеж филиалының жобалау институты жол киімдерінің құрылымында қиыршық тас пен құмды астыңғы қабаттың шекарасында Геоспан ТН- 40 тоқылған полипропилен геотекстильінен немесе аналогынан қорғаныс- арматуралық қабатты қамтамасыз етеді. Жол киімінің конструкциясы (асфальтбетон - 5+6+12 С-6 - 40 см қоспасынан жасалған көтергіш негіз, Геоспан ТН-40 (ТН-50) қорғаныш-арматуралық қабаты, орташа ірі құмнан жасалған негіздің қосымша қабаты-50 см, жер төсемінің топырағы-ұсақ құм) қабылданған жобалық деректерге сәйкес келеді 218.046.-01, бұл CREDO РАДОН бағдарламасында жол киімдерінің орындалған есептеулерімен расталады.

Карелия Республикасы, 197 -215 км жер телімінде Санкт-Петербург-Р - 21 "Кола" а-121 "Сортавала" автомобиль жолының құрылысы

А-121 «Сортавала», Р-21 «Кола, Республика Карелия

Жол төсемінің көтергіш қабілетін арттыру үшін астыңғы құм қабаты мен қиыршық тасты құм (ҚТҚ) қоспасының көтергіш қабаты арасындағы жер телімінде бүкіл бойында арматуралау және бөлу функциясымен (А+Б) аралас қабат ретінде Геоспан ТН-50 тоқылған геотекстильдері пайдаланылды. Құрылыс жұмыстарын " ВАД " АҚ орындады.

Саяногорск - Майнск ГЭС - Черемушки автомобиль жолын қайта жаңарту

2011 жылдың есте қаларлық нысандарының бірі - Саян - Шушен ГЭС технологиялық жабдығының апатынан кейін қалпына келтіру үшін ауыр салмақты жүктерді (300 тоннаға дейін) кедергісіз және сенімді тасымалдауды қамтамасыз еткен Саяногорск - Майнск ГЭС-Черемушки автомобиль жолын реконструкциялау жұмыстары. Жобалаушы инновациялық материалдарды қолдана отырып, жол киімдерінің ондаған нұсқаларын қарастырды.

Талқылау қорытындысы бойынша жер төсемі мен қиыршық тас қоспасының қабатының шекарасында жүк көтергіштігін арттыру үшін Геоспан ТН-50 тоқылған геотекстильден жасалған қорғаныш-арматуралық қабат қолданылды. Саян-Шушен ГЭС іске қосылғаннан кейін және автожол үш жыл пайдаланылғаннан кейін таңдалған шешімнің дұрыстығын растайтын жабынның жай-күйіне мониторинг жүргізілді.

Понравилась ли Вам наша статья?
Поделитесь ею с друзьями:

Хотите быть в курсе наших новостей?
Подпишитесь на нас в соц. сетях:

  • youtube
  • vk

Читайте так же

Matériaux géosynthétiques GEOSPAN

18 января 2022

Matériaux géosynthétiques GEOSPAN

Les matériaux géosynthétiques de Geospan sont utilisés dans la construction de routes, les grands travaux, la construction des ouvrages hydrauliques et dans les industries extractives. La haute qualité de la production, la large gamme et le soutien technique au projet à toutes les étapes des travaux, augmentent la sécurité des structures de renforcement et la durabilité des routes russes.