ГДЕ КУПИТЬ
СДЕЛАНО<br> В РОССИИ СДЕЛАНО
В РОССИИ

25 октября 2021

Контрафактілік геосинтетикалық материалдар

Жақында кәсіби жол қоғамдастығында өзін танытқан танымал өндірушілердің маркаларымен жол объектілеріне жеткізілетін контрафактілік және сапасыз геосинтетикалық материалдардың пайда болу жағдайлары жиілеп кетті. Жалғандықты қалай ажыратуға болады және сапасыз геосинтетиканы қолдану қаншалықты қауіпті?

Жалған геоматериалдардың көп бөлігі (геоторлар, геосеткалар, тоқылған геотекстильдер және т.б.) Қытайдан әкелінеді. Олар әдетте төмен сортты қайта өңделген шикізаттан және ескірген жабдықтан жасалады. Мұндай жалған көзді анықтау мүмкін емес, зертханалық зерттеулер қажет. Бұл мәселе арматуралық беткейлер мен тіреу қабырғаларында арматуралау функциясын орындайтын жоғары беріктігі бар гео маталар мен гео торларды пайдалануда ерекше маңызға ие. Мұндай материалдардың сапасына қойылатын талаптар беріктік болып табылады, бұл арматуралық құрылымның бүкіл қызмет ету мерзімі ішінде жобаға енгізілген қажетті беріктік көрсеткіштерін (беріктік, ұзарту, сусымалы) сақтауды білдіреді. Егер жалған материал қайталама шикізаттан жасалған болса, онда 5 жылдан кейін теріс факторлардың әсерінен ол бастапқы беріктігінен 50% немесе одан да көп жоғалтуы мүмкін. Нәтижесінде мұндай қысқа мерзімді материалдарды қолдану жол құрылымының пайдалану сенімділігін жоғалтуға әкелуі мүмкін.

Геосинтетика өндірушілерінің тәжірибесі бойынша сипаттамалары жобалық құжаттаманың талаптарына да, Росавтодордың жаңа стандарттарына да сәйкес келмейтін жол объектілеріне материалдарды жеткізу жағдайлары жиілеп кетті, мысалы, МЕМСТ Р 56338-2015 " жол киімінің негізінің төменгі қабаттарын нығайтуға арналған геосинтетикалық материалдар. Техникалық талаптар "және ОДМ 218.2.046- 2014"жол құрылысында қолданылатын геосинтетикалық материалдарды таңдау және сапасын бақылау бойынша ұсынымдар".

Мәселенің негізгі себебі жеткілікті қарапайым. Егер Мердігер жолдың салынған жер телімі одан әрі пайдалану үшін қаржылық жауапкершілікке тартылмаса, онда ол, әрине, беріктігі жағынан ең жақсысын емес, ең арзан, кейде контрафактілік материалдарды пайдаланады. Сондықтан өмірлік цикл келісімшарттары-бұл аз шығындармен ұзақ қызмет ету үшін геосинтетикалық материалдарды оңтайлы таңдауға ықпал ететін негізгі міндет.

Екінші жағынан, ағымдағы заңнамаға сәйкес геосинтетикалық материалдар міндетті сертификаттауды талап ететін өнімдер тізбесіне кірмейді. Бірақ "Автодор" мемлекеттік компаниясы мен Федералды жол агенттігі федералды нысандарға геоматериалдарды жеткізуді реттеу үшін үлкен қадамдар жасады. Мысалы, "Автодор" МК 14.02.2014 жылғы № ПТ-16п тапсырмасында зертханалық сынақтар негізінде барлық геосинтетикалық материалдардың кіріс бақылауын белгілейді, содан кейін Мәскеу - Санкт-Петербург жүрдек автомобиль жолын салу кезінде қолданылатын геоматериалдардың сапасын бақылау регламентін бекітеді.

Росавтодор жол объектілеріне жеткізілетін геоматериалдардың сапасын қамтамасыз ету жөніндегі міндеттерді шешу үшін ИГ-1/48 және ИГ-1/49 геосинтетикалық материалдарды қолдану туралы тапсырмаларын жариялады. Тапсырмаға сәйкес барлық қолданылатын материалдар сипаттамалары бойынша қолданыстағы ұлттық стандарттардың талаптарына сәйкес келуі және ілеспе құжаттардың тізбесі болуы тиіс:

1. жүзге міндетті сілтеме жасай отырып, өнім партиясына сапа паспорты; 2. Росавтодордың СТО-ны келісу туралы хатының көшірмесі;

3. төзімділікті бағалау үшін барлық қор коэффициенттері бойынша сынақ хаттамалары.

Барлығы 218.2.047-2014 ЖЖМ сәйкес Қордың (беріктіктің) 7 коэффициенті бөлінді:

К1-құрылымның механикалық зақымдануынан беріктіктің төмендеуін ескеретін коэффициент;

К2-серпілу беріктігінің төмендеуін ескеретін коэффициент;

К3-жіп және дәнекерлеу жіктерінің қасиеттерінің нашарлауынан беріктіктің төмендеуін немесе материал құрылымы элементтерінің қосылу беріктігін ескеретін коэффициент;

К4-атмосфералық әсерлерден беріктіктің төмендеуін ескеретін коэффициент;

К5-агрессивті орталардың әсерінен беріктіктің төмендеуін ескеретін коэффициент; К6-микроорганизмдердің әсерінен беріктіктің төмендеуін ескеретін коэффициент;

К7-температурадан беріктіктің төмендеуін ескеретін коэффициент.

Федералдық қондырғыларға материалдарды жеткізуді және сапаны бақылауды, соның ішінде әр партиядан сынама алуды және зертханалық сынақтарды реттеудің бұл тәсілі қажетті нәтиже беретіні сөзсіз, бірақ оның шегі бар. Бүгінгі таңда елде МЕМСТ әдістеріне қатаң сәйкес тәуелсіз сынақтар жүргізу үшін жабдықтардың толық жиынтығы бар бірнеше аккредиттелген зертханалар жұмыс істейді. Мысалы, жиі сынақтар " шағын " жарылғыш машиналарда және ені 5 см үлгілерде жүргізіледі, МЕМСТ Р 55030-2012 талаптарына қайшы келеді (үлгінің қажетті ені 20 см болуы керек). Тіпті он зертхананың болмауына байланысты жол объектісіне жеткізілетін әрбір геоматериал партиясын физикалық тұрғыдан сынау мүмкін емес. Сонымен қатар, " ойдан шығарылған" сертификаттары мен сынақ хаттамаларының жалпы жағымсыз жағдайын ескере отырып, әрбір зертхана жол саласында беделге ие болуы керек, яғни еуропалық тәжірибеде бұрыннан жұмыс істеп келе жатқан Сарапшы-Жолшылар тобы мақұлдаған болуы керек.

Қазіргі жағдайда геосинтетикалық материалдарды өндірушілер қандай қадамдар жасай алады? Арнайы жабдықтары бар сертификатталған зертханаларда, оның ішінде беріктігі жоғары материалдарды сынау үшін жеткілікті жүктемесі бар жару машиналарында материалдарды сынау.

Объектіге материал сатып алмас бұрын мердігер ұйымдар сынақ хаттамалары мен сертификаттардың түпнұсқалығына, оның ішінде хаттама берген зертхананың аккредиттеу саласын тексеруге ерекше назар аударуы керек. Кіріс бақылауы кезінде арнайы жабдықтары бар зертханаларға, оның ішінде арматура функциясын орындайтын материалдарды сынау үшін жеткілікті жүктемесі бар жарылғыш машиналарға сынақтарға сенген жөн.

Контрафактіге қарсы күрес мақсатында "Геоспан" материалдарының әрбір партиясының бірегей партия нөмірі және әрбір орам болады. Осылайша, мердігер ұйым объектіге қойылған материалдардың түпнұсқалығын тез анықтай алады. Біздің тәжірибемізде жол құрылысы объектілеріне шығу тегі белгісіз геосинтетикалық материалдарды жеткізудің кемінде 5 жағдайы анықталды. Бұл материалдар жалған сынақ хаттамаларымен бірге жүрді және тәуелсіз зертханалық сынақтар олардың нақты беріктігі партия төлқұжатында көрсетілгеннен төмен екенін көрсетті. Гекса инженерлері кейбір жағдайларда төсеуді тоқтатып, құқық қорғау органдарымен бірлесіп контрафактілік фактіні тіркей алды. "Геоспан" сауда наурызын қолданған осындай алаяқтыққа күдікті компаниялардың тізімін сайттың басты бетінен таба аласыз geospan.ru.

Табиғи сынақтардың қымбаттығына байланысты гекс инженерлері зауыттық зертханада тоқылған геотекстильдер мен көлемді геотекстильдерді арматуралау функциясын орындайтын материалдар үшін механикалық зақымға төзімділік немесе қарапайым түрде қабаттарды төсеу және тығыздау кезінде зақымдану сияқты маңызды көрсеткішке полигондық сынақтар жүргізді (К1 коэффициентін анықтау) 218.2.047-2014 ODM әдістемесі бойынша).

OДM сәйкес механикалық зақымдануға төзімділік сынақтары нақты төсеу жағдайларын модельдеуі керек және жобаланған жол құрылымындағы жағдайларға

мүмкіндігінше жақын болуы керек. Сондықтан 30 см қабаты бар орташа құм және 30 см қабаты бар 40-70 фракцияланған қиыршық тастың бірдей қабаты алынады.

Тығыздау ауыр роликтің көмегімен 0,98 коэффициентіне дейін жүргізілді (20-дан астам өту). Содан кейін геоматериал үлгісі мұқият алынып тасталды (жоғарғы қабат грейдер көмегімен және төменгі қабаттың 15 см қолмен алынады).

Механикалық зақымдануды есепке алу коэффициенті бастапқы үлгінің орташа беріктігінің сынақтан кейінгі материалдың орташа беріктігіне қатынасы ретінде анықталады. K1=1 материалдың зақымдалмағанын және оның беріктігінің 100% сақтағанын білдіреді.

"Геоспан ТН" тоқылған геотекстильді материалдардың ерекшелігі-олардың қатайтылған арнайы өңдеуден өткен жіптердің үздіксіз құрылымы. Бұл жағдайда жеке жіптердің қиыршық тастарының ішінара зақымдануы материалдың беріктігін айтарлықтай жоғалтуға әкелмейді. Сынақ нәтижелері 30 кН/м беріктігі бар қиыршық тас пен құмның жанасуында іс жүзінде зақымдалмайтынын, қалдық беріктігі 90%-дан асатынын және К1 = 1,08 коэффициенті екенін көрсетті. Алынған нәтижелер "ТСК ҒЗИ" АҚ зертханасында беріктік коэффициенттері бойынша бұрын жүргізілген сынақтарды растады. Төмен зақымдану тоқылған геотекстильді материалдарды тоқылған геотекстильдерден немесе қиыршық тастың өткір беттерімен байланыста түйіндер зақымдалуы мүмкін геотекстильдерден ажыратады, бұл олардың түйіндік қосылыстарының беріктігін айтарлықтай төмендетеді.

Понравилась ли Вам наша статья?
Поделитесь ею с друзьями:

Хотите быть в курсе наших новостей?
Подпишитесь на нас в соц. сетях:

  • youtube
  • vk

Читайте так же

Matériaux géosynthétiques GEOSPAN

18 января 2022

Matériaux géosynthétiques GEOSPAN

Les matériaux géosynthétiques de Geospan sont utilisés dans la construction de routes, les grands travaux, la construction des ouvrages hydrauliques et dans les industries extractives. La haute qualité de la production, la large gamme et le soutien technique au projet à toutes les étapes des travaux, augmentent la sécurité des structures de renforcement et la durabilité des routes russes.